سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بررسی مشخصات گوشی Y7p هواوی | هر آنچه باید درباره وای 7 پی هواوی

اینکه گوشی میان‌رده همه فن حریفی انتخاب شود که بتواند همه نیازهای کاربران را با قیمتی معقول ارائه کند اتفاق مثبت و مطلوبی است که هر شرکت موفق به رقم زدن آن نخواهد شد. اما هواوی به عنوان یکی از پیشتازان رده میان‌قیمت بازار به خوبی می‌داند که برای یک کاربر میان‌رده چه فاکتورهایی حائز اهمیت است و این ادعا را با تولید گوشی خوش‌ساخت، زیبا، قدرتمند و کارآمدی مانند Huawei Y7p به خوبی تصدیق کرده است. در ادامه با بررسی جزییات مشخصات گوشی Y7p هواوی با ما همراه باشید.

Y7p هواوی

?

مقدمه


اگر یک گوشی میان‌رده با طراحی بدنه جدید از نوع براق عرضه شود و در عین حال کیفیت دوربین، مصرف باتری اندک و شارژدهی بالا به همراه عملکرد سریع و سخت‌افزار کارآمد حین فعالیت‌هایی مانند بازی داشته باشد، اتفاقی هیجان‌انگیز است که باید به جرأت گفت کمتر شرکت توانایی تجمیع مجموعه این نیازها در کنار هم قرار دادن آن دارد.

گوشی هوآوی Y7p را باید محصولی دانست که با ایجاد تعادل مثال زدنی بین قیمت و امکانات، توانسته مجموعه‌ای کامل از امکانات مورد نظر کاربران در بازار میان‌رده را یک‌جا و در کنار هم ارائه کند.

نمایشگر کم‌مصرف گوشی موبایل هواوی Y7p همراه با باتری قدرتمند عملکرد پایدار و بدون دردسر طی یک مدت طولانی برای کاربر را تضمین کرده و در عین حال تراشه قدرتمندی که به خوبی برای استحصال بیشترین کارایی با نرم‌افزار دستگاه هماهنگ شده گوشی Y7p هواوی را به یک دستگاه برای استفاده در هر شرایط کاری تبدیل نموده است.

 

گوشی هواوی وای 7 پی?

اما برای اینکه با گوشی Y7p هواوی بتوان بیشتر و بهتر آشنا شد لازم است تا به معرفی قابلیت‌ها و بررسی اجمالی همه بخش‌های مهم دستگاه بپردازیم.

طراحی و کیفیت ساخت گوشی وای 7 پی


بسیاری از کاربران عادی ممکن است به دلیل شباهت محصولات موجود در بازار نتوانند مدل‌های مختلف را از هم تمییز دهند اما مسلماً گوشی Y7p هواوی از این قاعده مستثنی خواهد بود. این گوشی اگرچه از نظر مواد اولیه مورد استفاده به استفاده از پلاستیک باکیفیت و شیشه بسنده کرده ولی وجه تمایز آن نسبت به محصولات دیگر در زاویه بازتابش خاص نور است که در پشت و روی بدنه آن ایجاد شده است.

یکی از نکات مهمی که در ساخت هواوی Y7p وجود دارد ارائه دو رنگ سبز آبی گرادیانی و مشکی نیمه‌شب است که شرکت برای بدنه آن در نظر گرفته است. این رنگ‌ها به نوبه خود در بخش حاشیه دارای خمی با زاویه تند است که موجب بازتابش نور از سطح بدنه شده و آن را بسیار زیباتر از بدنه‌های یکدست و ساده‌تر جلوه می‌کند.

وقتی به بخش جلوی گوشی Y7p هواوی نیز مراجعه کنیم ظاهر بروز دستگاه با استفاده از یک نمایشگر دارای حفره جلب توجه خواهد کرد. البته حاشیه‌های اندکی که نمایشگر این گوشی دارد نیز می‌تواند در دو بخش ارگونومی و تجربه کاربری موجب ارتقای بارز آن شود که این روزها برای بسیاری از کاربران از فاکتورهای اصلی انتخاب گوشی هوشمند است.

نمایشگر گوشی Y7p


در بخش مقدمه گفتیم که یکی از عوامل معرفی گوشی وای هفت پی هواوی به کاربران استفاده از نمایشگر باکیفیت و کم‌مصرف است. این نمایشگر 6.39 اینچی که از فناوری IPS LCD استفاده می‌کند با اتخاذ رزولوشن HD+ تلاش نموده عمده تمرکز خود را بر کیفیت نمایش رنگ و خوانایی بگذارد. در واقع کاهش رزولوشن نمایشگر به این سطح برگ برنده‌ای برای کاهش توان مصرفی آن است و در یک جدال سر به سر، نسبت به گوشی‌های هم‌رده با نمایشگر دارای رزولوشن بیشتر، مصرف باتری بسیار کمتری را برای آن شاهد خواهیم بود.

دوربین هواوی Y7p


وجود یک ماژول دوربین با سه سنسور در پشت گوشی هواوی وای 7 پی از دیگر مشخصات Y7p است. سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی از نوع واید با دیافراگم f/1.8، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 و سنسور عمق میدان 2 مگاپیکسلی با f/2.4 هر سه، ابزارهای لازم برای عکاسی در سکانس‌ها و شرایط مختلف با این گوشی هستند.

در بخش دوربین سلفی نیز هواوی یک سنسور 8 مگاپیکسلی را درون حفره نمایشگر دستگاه جای داده که می‌تواند عملکردی جذاب را داشته باشد و حتی به لطف استفاده از نمایشگر بزرگ برای عکاسی در مکان‌های تاریک از نور سفید تولید شده در زمینه نمایشگر به عنوان فلاش جایگزین LED استفاده کند.

در کنار سخت‌افزار مناسبی که هواوی برای بخش دوربین گوشی وای هفت پی استفاده کرده یکی دیگر از نقاط قوت آن نرم‌افزار دوبین دستگاه است. این بخش به صورت ویژه با استفاده از تکنیک‌های هوش مصنوعی تلاش می‌کند تا در همه سکانس‌ها و شرایط نوری و مکانی، بهترین و زیباترین حالت را برای عکس شما ایجاد کند. هوش مصنوعی دوربین هواوی در این حالت قادر به تشخیص بیش از 500 سوژه مختلف و تنظیم خودکار پارامترهای مثلث نور عکاسی و سطح اشباع رنگ و کنتراست، برای رسیدن به شفاف‌ترین و زیباترین خروجی است.

منبع: https://huaweimobilefarsi.com/product/huawei-y7p/

?